Inter Media Group отримала ліцензію на мовлення української версії каналу Euronews
29.04.2015 20:12

Сьогодні, 29 квітня, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення задовольнила заяву ТОВ «Видавництво "Чистий прибуток"» (Inter Media Group) і надала ліцензію на супутникове мовлення під логотипом Euronews. Про це повідомив у своєму Facebook голова Нацради Юрій Артеменко.
«Видали ліцензію на супутникове мовлення української версії EURONEWS. Авансом. Вважаю, що пропаганді сприяє не безвідповідальна журналістика, а продажна. Сподіваюсь, як нас і запевняли, на чесну новинну гру», - написав голова Нацради.
Ліцензія видана строком на 10 років.
Нагадаємо, на минулому засіданні 15 квітня голова Нацради Юрій Артеменко запропонував перенести розгляд питання про надання ліцензії на супутникове мовлення Euronews , доки не прийде відповідальний за канал представник компанії, який зможе відповісти на всі запитання членів Нацради та представить візуальну презентацію мовника. Всі члени Нацради підтримали цю пропозицію.
Засновниками і власниками компанії «Видавництво "Чистий прибуток"», яка поки що не має ніяких ліцензій на мовлення, є ТОВ «Український медіа-проект» (99,99%), яке є одним з власників телеканалу «Інтер», і ТОВ «Національні інформаційні системи» (0,01%), яке виробляє для каналу «Інтер» інформаційно-аналітичні програми. Пов'язаною особою є компанія Inter Media Group Limited. Директор компанії - Олексій Романюта. Inter Media Group, коли належала Валерію Хорошковському, видавала однойменний з компанією, яка подала заявку на ліцензію, журнал «Чистая прибыль».
Програмна концепція телеканалу передбачає 12 годин 2 хвилини на добу національного продукту, у тому числі 26 хвилин на добу - власного, а також 11 годин 58 хвилин на добу - іноземного продукту (ретрансляція програм виробництва Euronews S.A. з Ліона, Франція).
За жанровим наповненням планується 19 годин 40 хвилин на добу інформаційно-аналітичних програм, з них - 7 годин 42 хвилини національного продукту (у тому числі 22 хвилини власних програм) та 11 годин 58 хвилин іноземного продукту (ретрансляції); а також 3 години 36 хвилин реклами, 4 хвилини елементів оформлення ефіру та 40 хвилин анонсів, спонсорства і соціальної реклами.
Студія каналу планується на вул. Дмитрівській у Києві - за адресою телеканалу «Інтер». Канал планує підніматися на супутник Amos-3 з аплінка компанії «Саттелеком», яка є супутниковим оператором усіх каналів групи «Інтер».
«Телекритика»