Показать сообщение отдельно
Старый 24.07.2017, 23:50   #2476
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,543
Сказал(а) спасибо: 2,181
Поблагодарили 3,177 раз(а) в 1,603 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от korpahec Посмотреть сообщение
...ще з цим ресівером звук тихий через тюльпани і через скарт теж на теліку мушу додаати до 60 процентів. Свій ресівер мене заглушує ще яка причина внему...
Почати з БЖ,але з такими симптомами ним одним не обійдеться Як колись казали,"...треба залізти в карбюратор, а вилізти через вихлопну трубу..."
І це без стьобу. Можна приступати до ремонту (якщо хочете дійсно відремонтувати а не підлампічити) при двох умовах, друга з яких обов'язкова : 1) Якщо є чим внутрісхемно (в материнці) дефектувати електролітичні конденсатори (а їх там ,дохлих,може бути % до 80...90,можете повірити на слово, або міняти всі без винятку "електроліти" на нові); 2) є впевненість в своїх паяльних здібностях щоб не пообривати дорожки в материнці (інколи попадаються такі "гниляки" , що без певного хитрож.пства випаяти елмент, щоб він не потягнув за собою внутрішню дорожку, важкувато).
В любому випадку доцільність ремонту (і не тільки економічна) під великим сумнівом.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: