Показать сообщение отдельно
Старый 26.09.2023, 21:20   #27
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,543
Сказал(а) спасибо: 2,181
Поблагодарили 3,175 раз(а) в 1,603 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Судячи по схемі, це звичайне термо-механічне реле епохи динозаврів. При розімкнутих контактах струм протікає через паралельно підключену до цих контактів струну (накал ламп при цьому непомітний) , при цьому струна нагріваючись, подовжується і дозволяє контактам замкнутись. Замкнувшись, контакти шунтують струну, вона охолоджується, вкорочується і розмикає контакти і т.д. по циклу. Відповідно, чим більша напруга бортової мережі і чим більша потужність лампочок (навантаження), тим струна нагрівається швидше і частота моргань збільшується. Час включеного стану лампочок (тобто час охолодження самої струни) при цьому залишається більш-меньш стабільний.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием