Показать сообщение отдельно
Старый 27.09.2023, 21:26   #34
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,543
Сказал(а) спасибо: 2,181
Поблагодарили 3,175 раз(а) в 1,603 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kreshnot Посмотреть сообщение
В РС-950 не нужны дополнительные реле 2 и 3
В РС-950-И не нужны герконовые реле 2 ,3 ,4 и два транзистора
...
За рахунок цих герконових реле (в якості датчиків струму) реалізовано алгоритм контролю справності ламп поворотів. Відстежується за рахунок спрацювання чи неспрацювання двох контрольних лампочок в щитку приладів: контролька самого автомобіля (КТ) і контролька прицепа (КП). Якщо просто кардинально рубанути схему, викинувши ці реле, то що взамін ... ? Імхо, досить непогане РП 950, чого не можу сказати за інтегральне 950И - імхо, це маразм повний: по-перше ненадійний, і по-друге практично неремонтопригодний по причині неможливості знайти саму мікросхему на заміну згорівшої.
P.S. герконові реле часто горіли і в багатьох випадках легко ремонтувались, але це відбувалось не за рахунок невдалої конструкції реле, а по причині банального замикання на раму/кузов автомобіля магістральної проводки від виходу реле до "поворотів".
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: