Цитата:
Сообщение от kreshnot
В РС-950 не нужны дополнительные реле 2 и 3
В РС-950-И не нужны герконовые реле 2 ,3 ,4 и два транзистора
...
|
За рахунок цих герконових реле (в якості датчиків струму) реалізовано алгоритм контролю справності ламп поворотів. Відстежується за рахунок спрацювання чи неспрацювання двох контрольних лампочок в щитку приладів: контролька самого автомобіля (КТ) і контролька прицепа (КП). Якщо просто кардинально рубанути схему, викинувши ці реле, то що взамін ... ? Імхо, досить непогане РП 950, чого не можу сказати за інтегральне 950И - імхо, це маразм повний: по-перше ненадійний, і по-друге практично неремонтопригодний по причині неможливості знайти саму мікросхему на заміну згорівшої.
P.S. герконові реле часто горіли і в багатьох випадках легко ремонтувались, але це відбувалось не за рахунок невдалої конструкції реле, а по причині банального замикання на раму/кузов автомобіля магістральної проводки від виходу реле до "поворотів".