Показать сообщение отдельно
Старый 09.10.2023, 14:55   #70
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,543
Сказал(а) спасибо: 2,181
Поблагодарили 3,175 раз(а) в 1,603 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Поправка до роботи пробника:
1. При продзвонці на к.з. - світить синій (живлення 6V від батарейки);
2. При підключенні до +12В (червоним крокодилом на мінус) світить червоний з підвищеною яскравістю (напруга живлення діода 6V+12.6=18,6V), а при зворотньому підключенні (червоний крокодил на плюс) світить синій (живлення +12,6V(АКБ)-6V(бат)=6V6)
Звідси випливає і непонятка при роботі. Синій світить і при к.з. і при зворотній полярності підключення до акб. Імхо алгоритм, який описував раніше є зручнішим. Можливо й помиляюсь на рахунок зручності та практичності, я вже не автоелектрик, з одним мультиметром і пробником немає чого в тій сфері робити. Та й вже вистачає колишніх столярів, сантехніків та фельдшерів, які понакупляли всяких сканерів і "обслуговують" автовласників.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: