Цитата:
Сообщение от RW011
Зрозумів.Дякую.Буду чекати,подивимось на реакцію.Да Джумі без проблем повернули гроші і товар залишили.Та по їхньому ЦЕ копійки для таких об'ємів торговлі.
|
Ви-ж точно відкрили спір??
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details"
Далі натиснути кнопку "Returns/refunds"
Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази
Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки.
Якщо просто писали продавану, то це не туди, продаван вас просто проігнорує.
Потрібно відкрити спір.
PS
Мені було в одній посилці прислали два товара, які я не замовляв
Гроші повернули на повну вартість замовлення, товар залишився як бонус.