Показать сообщение отдельно
Старый 10.10.2024, 11:35   #10
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 804
Сказал(а) спасибо: 443
Поблагодарили 1,172 раз(а) в 553 сообщениях
Вес репутации: 31
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

При проблемах одразу подаю на повернення коштів , з продаванами дуже рідко можна щось вирішити . Як правило наобіцяють золоті гори , і в замін нічого не відправлять , хоча бувають виключення.

Алгоритм такий:

Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


В полі Refund method можна вибрати повернення на карту , або бонусний рахунок (бонуси підтягуються автоматично при оплаті) .Нижче можна написати (нема різниці якою мовою , але краще англійською) який продавець козел і все що думаєте про нього і лайно яке він прислав .
sergeyss9 вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: